tirsdag den 11. januar 2011

Mit bad skal være cool

Nu har jeg besluttet mig til at give mit badeværelse en ordentlig renovation og det skal gøres ved at jeg finder 3 tilbud via internettet – det siger de kloge håndværker man skal gøre - for jeg vil også have lavet en renovering af mit badeværelse for en billig penge. Det ser ud til at måden man gør det på, er, at man henter 3 tilbud fra virksomheder der kan lever badeværelser og som kan fjerne det gamle først :)

Så kigger man på talende, og finder den der passer til din pengepung, for det kan godt koste mange penge for sådan et nyt billigt badeværelse. Så kommer den valgte håndværker på besøg og kigger på badeværelset, også så går de ellers i gang med renoverer baderummet. Alt efter hvordan du skal have det designet, kan det tage lidt tid, men det er det værd, når det nye badeværelse står færdigt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar